Tutustu HR-kumppani.fi:n Työkaluihin

Tervetuloa HR-kumppanin verkkosivuille – yksinkertaista ja helpota HR: ää tuomalla tekeminen yhteen paikkaan.

Jos kaipaat ketterää ratkaisua henkilöstötietojen hallintaan, HR-kumppani on vastaus tarpeisiisi. Me tarjoamme monipuolisen alustan, joka mahdollistaa työntekijätietojen ja muiden teille tärkeiden tietojen hallinnan, tallennuksen ja seurannan. Tämän myötä vähennät paperitöiden määrää, eliminoit turhat päällekkäisyydet prosesseissa, parannat tehokkuutta ja teet päätöksiä vahvan datan pohjalta.

HR-kumppanin avulla HR-prosessisi tehostuvat ja helpottuvat. Hoida  kaikki HR-toiminnot yhdellä käyttäjäystävällisellä  alustalla.

Mobirise Website Builder Mobirise Website Builder

Yksi alusta jossa kaikki toimii yhdessä

Mobirise

Helppokäyttöisyys on avainasemassa HR-kumppani.fi-palvelussamme. Yhdistämällä kaikki HR-työkalut yhteen paikkaan luomme saumattoman ja integroidun kokonaisuuden, joka tehostaa päivittäisiä työprosesseja. Tämä tarkoittaa, että organisaatiosi voi keskittyä olennaiseen ilman hajanaisia järjestelmiä ja monimutkaisia työnkulkuja.

HR-kumppani.fi tarjoaa yhtenäisen ratkaisun integroimalla eri HR-työkalut saumattomasti toisiinsa. Tämä luo hallittavan ja yhtenäisen kokonaisuuden, joka virtaviivaistaa päivittäisiä HR-prosesseja. Käytäntöjen yhtenäistäminen helpottaa hallintaa ja varmistaa, että organisaatiosi toimii tehokkaasti ja sujuvasti yhdellä integroidulla alustalla.

Jokainen organisaatio on ainutlaatuinen, ja me ymmärrämme sen merkityksen. HR-kumppani.fi sitoutuu tarjoamaan räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat juuri teidän organisaationne tarpeisiin. Mukautamme palvelumme huolellisesti, jotta voitte optimoida HR-prosessinne ja saavuttaa parhaat mahdolliset tulokset. Oli kyseessä sitten erityiset toimialavaatimukset tai organisaation koko, tarjoamme joustavia ratkaisuja, jotka sopivat täsmälleen teidän tarpeisiinne.

HR-kumppani.fi on suunniteltu tarjoamaan käyttäjäystävällisen kokemuksen kaikille käyttäjille. Helppokäyttöinen alustamme mahdollistaa vaivattoman pääsyn kaikkiin käyttöoikeuksien mukaisiin HR-työkaluihin, mikä tekee päivittäisestä hallinnasta sujuvaa ja tehokasta. Olipa kyseessä sitten HR-asiantuntijat tai päivittäiset käyttäjät, käyttäjäystävällisyytemme varmistaa, että kaikki voivat hyödyntää HR-kumppani.fi:n tarjoamia mahdollisuuksia vaivattomasti ja ilman turhia hankaluuksia. Yksinkertaisuus on avain tehokkaaseen hallintaan – ja me tuomme sen kaikkien ulottuville.

HR-kumppanin perustyökalut

Mobirise

Henkilörekisteri: Kattava hallinta työntekijätiedoille

HR-kumppanin henkilörekisteri tarjoaa tehokkaan ja monipuolisen ratkaisun työntekijätietojen hallintaan. Se kattaa kaikki tarvittavat tiedot, jotta voit seurata, hallita ja optimoida henkilöstöresurssejasi. Tässä kuvattuna muutamia keskeisiä ominaisuuksia:

1. Perustiedot:
Etunimi, Sukunimi, Osasto, Esimies, Käyttäjäryhmä, Henkilönumero, Toimipaikka, Tehtävä, Viimeisin terveystarkastus, Syntymäpäivä, Sukupuoli ...

2. Yhteystiedot: (Työntekijä voi itse ylläpitää näitä tietoja)
Osoite, Postitoimipaikka, Postinumero, Puhelinnumero, Sähköposti, Lähiomaisen nimi, Lähiomaisen puhelin, Lähiomaisen sähköposti

3. Työsuhdetiedot:
Työsuhteen alku, Työsuhteen loppu, CV

4. Koulutus/Tutkinnot:
Tutkinto, Vuosi, Oppilaitos

5. Liitetiedostot:
Tiedosto

6. Pätevyydet:
Pätevyys, Myöntämisvuosi, Voimassaoloaika

7. Työkokemus:
Tehtävä, Alkoi, Päättyi

8. Muu työkokemus: (Tähän voit lisätä muita työkokemuksia)

HR-kumppanin henkilörekisteri on suunniteltu tarjoamaan helppokäyttöisen ja kokonaisvaltaisen näkymän kaikkiin työntekijätietoihin, jotta voitte hallita resurssejanne tehokkaasti ja tarkasti.

Hallinnoi Tehokkaasti Henkilöstön Poissaoloja

HR-kumppanin lomat- ja poissaolotyökalut tarjoaa kattavan ratkaisun henkilöstön poissaoloihin liittyvään hallintaan. Se yhdistää helpon käytettävyyden ja tehokkaan seurannan, jotta voitte hallita lomia ja poissaoloja sujuvasti. Tässä kuvattuna muutamia keskeisiä ominaisuuksia:

1. Lomasaldo:
Lomasaldosi näkyy selkeästi kirjautuessasi tähän osioon. Työntekijä näkee aina oman lomasaldonsa.

2. Uusi ilmoitus: (Voit tehdä uuden ilmoituksen erilaisista poissaoloista)
Omailmoitus
Vuosiloma
Yrityksen "oma-vapaa"
Ilmoitus vaatii hyväksynnän ja jää avoimeksi kunnes hyväksyntä on annettu.
Voit määritellä ajanjakson, perustelut ja tarvittaessa lisätietoja, kuten puolison työpaikan ja puhelinnumeron.

3. Omien poissaolojen selaus:
Voit helposti selata omia poissaolojasi hakuehtojen avulla, valiten aikavälin ja hakuperusteen.

4. Poissaolojen selaus (omien käyttöoikeuksien mukaan):
Esimiehet näkevät omien alaistensa poissaolot, HR ja johto näkevät kaikkien poissaolot.
Hakuehdot: Aikaväli, hakuperuste (alkamisajan tai jättöajankohdan mukaan).

5. Henkilön lomasaldo:
Näet käyttöoikeuksien mukaisen listauksen henkilöistä, joiden lomasaldoa voit tarkastella. Työntekijä näkee aina oman lomasaldonsa.

6. Lomalista - Näytä poissaolot aikajanalla:
Voit hakea valitulla aikavälillä olevia poissaoloja.
Näet listauksen henkilöistä, jotka ovat olleet lomalla kyseisellä ajanjaksolla, ja Gantt-taulukko visualisoi lomajaksot selkeästi.

7. Poissaolojen nimeäminen:
Määrittele ja hallinnoi erilaisia poissaolotyyppejä. Omailmoitus ja vuosiloma.
Voit lisätä uuden poissaolotyypin antamalla tarvittavat tiedot, kuten vaatimuksen hyväksynnälle, koodin, omailmoituksen ja sähköpostiosoitteen yhteenvedon lähettämiseksi.

8. Lomasaldot voi tuoda Excelistä:
Sinulla on mahdollisuus tuoda lomasaldot Excelistä helposti ja nopeasti.
Excel-tiedoston muoto on selkeästi määritelty, ja voit tuoda tiedot suoraan järjestelmään.
HR-kumppanin lomat- ja poissaolotyökalu antaa sinulle täyden hallinnan ja näkyvyyden työntekijöiden poissaoloihin, tehostaen prosessejasi ja vähentäen hallinnollista taakkaa.

HR-kumppanin Työvälineet ja Tarvikkeet -moduuli tarjoaa tehokkaan tavan hallita organisaation työvälineitä ja tarvikkeita. Tässä ovat moduulin keskeiset ominaisuudet:

HALLITSE HENKILÖN TYÖVÄLINEITÄ / TARVIKKEITA
Voit kätevästi hallita yksittäisen henkilön työvälineitä ja tarvikkeita valitsemalla henkilön avautuvasta listauksesta. Listauksessa näkyvät selkeästi valitun henkilön käytössä olevat työvälineet ja tarvikkeet jaoteltuna kategorioittain, kuten avaimet, ohjelmistot, tietotekniikka, suojavarusteet, työvälineet jne. Kunkin työvälineen / tarvikkeen tiedot, kuten nimi, annettu päivämäärä, arvo (€) ja myöntäjä, ovat helposti nähtävissä. Henkilö näkee listauksen omista työvälineistään, ja esimiehet voivat tehdä listauksia omien alaistensa työvälineistä.

TYÖVÄLINEIDEN JA TARVIKKEIDEN HALLINTA
Työvälineiden hallinta ja merkitseminen tapahtuu käyttöoikeuksien mukaan. Vastuuhenkilö voi lisätä tai poistaa kategorioita, kuten Tietotekniikka, Työvälineet, Suojavälineet, Ohjelmistot jne. Kategorioihin voidaan lisätä yksittäisiä työvälineitä ja tarvikkeita, kuten avaimet, puhelimet, suojavarusteet jne.

TYÖVÄLINEIDEN LUOVUTTAMINEN JA HALLINTA
Työvälineiden luovuttaminen on helppoa valitsemalla kategoria ja valitsemalla tarvike luettelosta. Luovutetulle tavalle voidaan liittää tarkempi sanallinen kuvaus, päivämäärä, euromääräinen arvo ja liitetiedostoja, kuten kuva tai takuutodistus. Tämä mahdollistaa tehokkaan seurannan luovutetuista työvälineistä ja tarvikkeista.

RAPORTOINTI
"Listaa henkilön työvälineet / tarvikkeet" -painikkeella näkyvät raportit luovutetuista ja palautetuista tavaroista luovutus- ja palautusajankohdan mukaan. Raportissa näkyvät tiedot, kuten Kategoria, Nimi, Annettu päivämäärä, Myöntäjä, Palautettu päivämäärä ja Kuittaaja.

HR-kumppanin Työvälineet ja Tarvikkeet -moduuli tarjoaa käytännöllisen ja helppokäyttöisen työkalun työvälineiden ja tarvikkeiden hallintaan, edistäen organisaation resurssien tehokasta käyttöä ja seurantaa.

HR-kumppanin Työsuhteenmuutos-moduuli tarjoaa monipuolisen ja helppokäyttöisen työkalun erilaisten työsuhteen muutosten hallintaan. Tässä moduulin keskeiset lomakkeet:
- Työsuhteen alkaminen (toistaiseksi voimassaoleva)
- Työsuhteen alkaminen (määräaikainen)
- Työsuhteen jatkuminen (toistaiseksi voimassaoleva)
- Työsuhteen jatkuminen (määräaikainen)
- Työntekijän siirtyminen toiseen yksikköön
- Työsuhteen päättyminen

MUUTOSLOMAKE
Muutoksen tyypit voidaan määritellä organisaation tarpeiden mukaan, ja esimerkkeinä mainitaan työsuhteen alkaminen (toistaiseksi voimassaoleva/määräaikainen), jatkuminen, siirtyminen toiseen yksikköön ja päättyminen.

TIETO SIIRTYY YHDELLÄ NAPIN PAINALLUKSELLA
Valittu muutoslomake kattaa kaikki tarvittavat tiedot ja se lähetetään yhdellä napin painalluksella kaikille, jotka ovat uuden työsuhteen kanssa tekemisissä. Lähtevät tiedot kohdentuvat vastaanottajalle, joten ilmoituksen saaja saa vain tarvitsemansa tiedot.

MUUTOSLOMAKKEEN SISÄLTÖ
Tämä esimerkki työsuhteen alkamisen lomakkeesta tarjoaa kattavan näkymän täytettävistä tiedoista.
Tähti merkitsee pakollista tietoa, ja lomakkeella käsitellään mm. työsuhteen alkamiseen liittyviä henkilö- ja työsuhdetietoja.

MUUTOSLOMAKKEEN TÄYTTÄMINEN ( Organisaatioon Sijoittaminen ja Tilaukset Tietohallinnolle)
Henkilön sijoittaminen organisaatioon on vaivatonta myös konsernirakenteenkin ollessa käytössä.
Tilaukset tietohallinnolle voidaan valita valmiista listasta, kattamalla tarpeet aina AD-tunnuksista työvaatteisiin ja työvälineisiin.

LOMAKE TYÖSUHTEEN PÄÄTTÄMINEN
Mikäli valitset Työsuhteen päättyminen, avautuu erillinen lomake näiden tietojen täyttöön.
Yrityksen työntekijätiedot voidaan valita valmiista listasta, mikä helpottaa tiedon täyttämistä automaattisesti.
HR-kumppanin Työsuhteenmuutos-moduuli tehostaa työsuhteiden hallintaa tarjoamalla yhtenäisen ja helppokäyttöisen tavan käsitellä erilaisia muutostilanteita organisaatiossa.

Säästä aikaa ja varmista tarkkuus tämän kattavan HR-ratkaisun avulla.

Näin saat HR-kumppanin työkalut käyttöösi 

Yhteydenotto 

Aloita yhteydenotolla saadaksesi kattavat tiedot HR-kumppanimme tarjoamista työkaluista. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen jusssi@wellworks.fi, täyttää yhteydenottolomakkeen verkkosivuillamme tai soittaa suoraan Jussi Rautalammelle numeroon 050 5613580. Otamme sinuun yhteyttä pikimmiten puhelimitse, jotta voimme sopia esittelyajankohdan sekä valita esiteltävät ohjelmistot.

Esittely

Verkon kautta tapahtuvan esittelyn aikana voit tutustua valitsemiisi ohjelmistoihin tarkemmin. Jokaisen ohjelmiston esittely kestää noin 10-15 minuuttia, antaen sinulle kattavan kuvan niiden toiminnoista ja hyödyistä.

Tarjous ja sopimus

Esittelyn jälkeen laadimme sinulle räätälöidyn tarjouksen, joka perustuu yhdessä määriteltyyn sisältöön. Hyväksytyn tarjouksen jälkeen teemme sopimuksen.

Käyttöönotto

HR kumppanin  käyttöönotto sujuu vaivattomasti ja nopeasti. Yhdessä suunnittelemme optimaalisen ratkaisun ja aikataulun käyttöönottolle. Palvelu toimii SaaS-mallin mukaisesti, joten et tarvitse erillisiä järjestelmäasennuksia.

Tuki

Tarjoamme jatkuvan tuen koko käyttöönoton ajan ja sen jälkeenkin. Koulutamme sinut ohjelmiston tehokkaaseen käyttöön ja tarjoamme teknistä tukea arkipäivisin. Tämä palvelu sisältyy kuukausimaksuun, joten voit luottaa saavasi apua aina tarvittaessa.

Katso "pähkinänkuoressa"

Mobirise

Ota yhteyttä

Mobirise Website Builder